Muhd Iftar Mubarak =P

 Helloo Earth People :)
as the title at the top , prefer to someone VERY VERY VERY special to me life :) Suprires? Not So :)
29.9.10 :) the best day ever <3
haha , okay . He is My Bestfriend , my bully , my brave men , my EVERYTHING <3 
He is MINE ;)
he can sometimes be not so romantic , but i love him just the way he is :) No One Can Beat Him <3

Eventhough he sometimes makes mistakes , but thats why i love him i guess . we cant describe love with words can we? huh ? i guess not. ALLAH sent him to me :) 
Goshhh , ILOVEHIM LIKE MY OWN  LIFE !!
I do make mistakes sometimes with him , but he never get mad to me . he said he CAN'T get mad at me because he love me TONS xD haha , gileeee lhh <3
wehh dye handsome :) haha , 
gile la weyh , aku cpat gile JEALOUS -.- heh , soorryy :(
lumrah pompuan la kate kan? =p byk2 jealous . haha , JEALOUS bkan ape . mksudnye SAYANG jgak kan? hehehe :3 
dye mmg dari sudut hati , memang Cair :p haha!! cair la sgt kan xD okay merapuh sudeyh :p
maklum lah bdak yg tk brape pndai tulis blog -.- gini la jwap nye ..... okay .

one day , i ask for his jersey tshirt . so he did give me , hehehe :3 i wore , snap , hug IT ! :p jealous much? heh :p
 haha , tu bkan jersey dye k . haha . saje upload gamba nih :) tak suke? boleh blah :)
haha , perkataan yg slalu blogger bagi kat stalkers & haters :) time nie kat IKEA :) Home Of Furniture ;) haha , last skali , 

WANNA SHOUT TO THIS BLOG THAT ILOVE MUHD IFTAR MUBARAK <333 
HEHEHEHE :3 
Smpai sni je lah kan :p lpas nih akn ku rjen2 re blog :) 
  SORRY BLOG BURUK TAHAP JAMBAN TAK FLASH :(
             ASSALAMUALAIKUM :)





Tolong Baca, Tolong LIKE, dan Tolong Komen ^^

No comments:

Post a Comment